Reklāma
Bezmaksas sludinājumi
Bezmaksas sludinājumi internetā
+ 5 foto
eLOTS.Lv

Ērts un drošs savienojums izmantojot https protokolu, mobilo ierīču atbalsts.
Atjaunotā versija:

e-Pavārgrāmata


Sarunas
Krāsnī cepts zandarts ar sēnēm
j7: Jā, tas ir labs.
skatīt...

Maizes alus
j7: Vienkārši vārīti apiņi, garšai. Cik ilgi, tas jau no daudziem faktoriem atkarīgs..., bet kamēr apmierina stadija... :) It kā ļoti sakarīgs rezultāts.
skatīt...

Maizes alus
unaars: Diezgan neprecīza recepte!piem. apiņu novārījums-kā gatavot? un uzraudzēts raugs-kā un cik ilgi? cik ilgi jāraudzē viss kopā?
skatīt...

Krāsnī cepts zandarts ar sēnēm
andis: ljoti smeķīgi sanaca
skatīt...

Vārītu kartupeļu pankūkas
baibba23: super:)
skatīt...

Uztura režīms Nākošā »

Ēšanas kārtība

Ir cilvēki, kas ēd ejot, ēd noguruši un tikai vienreiz dienā. Bez pārtraukuma pīpējot, viņi darba laikā nomāc
ēstgribu, kas rodas tikai vakarā, kad tie uzņem visu dienas uztura daudzumu uzreiz. Šādas ēšanas rezultātā kuņģim
jāizpilda darbs, kas paredzēts visai dienai, vienā reizē. Ieturot sistemātiski un ilgstoši šādu ēšanas kārtību,
kuņģa muskulatūra tiek novājinātam, kā rezultātā attīstās gremošanas aparāta motorisko un sekretorisko funkciju
traucējumi, ko likvidēt pēc tam ir ļoti grūti.
Pareizam uzturam jārada labsajūta, ko panāk, ja ir laba ēstgriba, bet ne milzīga izsalkuma sajūta. Jāēd arī tā,
lai pēc ēšanas nebūtu smaguma sajūta. Šādu stāvokli varam panākt ar pareizi iekārtotām maltītēm un pareizu
produkktusadalījumu tajās.
Ir pierādīts, ka ēšanas reizes jāietur vienos un tajos pašos laikos, jo, ieturot noteiktu kārtību, cilvēkam
izstrādājas t.s. nosacījuma reflekss ēdiena uzņemšanas laikam. Neievērojot noteiktas maltītes, tiek izjaukta
gremošanas dziedzeru, piemēram, kuņģa, aizkuņģ, aknu un zarnu ritmisks darbs.
Veselam pieaugušam cilvēkam jāēd 3 vai 4 reizes dienā. Par pareizāko sadalijumu uzskata 4 maltites dienā.
Raugoties no veselības viedokļa, nekādā gadījumā nav attaisnojama ēšana tikai divreiz dienā, t. i. agri no rīta
un vēlu vakarā.
Ja maltīšu skaits i 3X, brokastis ēd plkst. 8 rītā, pusdienas - starp 15 - 16 un vakariņas starp 20 -21. No
dienā vajadzīgā uztura daudzuma brokastīs jāiedala 30 %, pusdienām 50 % un vakariņām 20 %. Dienas uztura daudzums
atkarīgs no darba režīma un īpatnībām.
Iekārtojot dienā 4 maltītes, tās parasti iedala šādos laikos: pirmās brokastis 8 no rita, otrās brokastis
starp 11 - 12, pusdienas starp 15 - 16 un vakariņas starp 20 - 21. Lauku cilvēki parasti neēd otrās brokastis,
bet gan tā saucamo palaunadzi. Palaunadzī paredz tādu pašu uztura daudzumu kā otrajās brokastīs.
Ja ir četras maltītes, dienai vajadzīgo uztura daudzumu pa atsevišķām reizēm sadala šādi: pirmajās brokastīs 25%
otrajās brokastīs 10%, pusdienās 45% un vakariņās 20% no dienā vajadzīgā daudzuma.

Pievienots: 2010-07-18
Recepte apskatīta: vairāk kā 1000reižu



Rīki
mailmailmailmailprinter
Dalīties ar recepti
Vai Jūs uzskatāt šo recepti par noderīgu?

Receptes reitings
4.00/24
Atstāt vērtējumu receptei

Meklēšana

Meklējumu vaicājumi:
vista , Sautēti burkāni , tela , kokteiļi , sviesta ,
Šodien vārda dienas svin:
Daiga, Dinija



Noderēs
Nolobītus un sagrieztus sīpolus izsutina uz mazas uguns mīkstus ar mazos kantainos gabaliņos sagrieztu liesu, jēlu šķiņķi un sviestu, pielej
Izops pieder pie lūpziežu dzimtas. Tas ir maz pazīstams garšaugs. Aug ari savvaļā, zied ziliem ziediem, pārziemo labi. Izops izaug
Ūdenī iemīca miltus, olu, sāli, un mīca, līdz mīkla gludena Mīklu izrullē ļoti plānā kārtā un ļauj tai 1/2 st.
Kartupeļus sagriež šķēlītēs vai gabaliņos, zaļumus sīki sasmalcina. Krējumu samaisa ar majonēzi, pievieno sasmalcinātos zaļumus un pārlej kartupeļiem.
Vāra kafiju, nostādina, lej kafijas kannā, pasniedz glāzē, atsevišķā trauciņā liek saputotu krējumu, cukuru. Krējumu saputo ar cukuru 5 g
Piparu gurķīši
Piparu gurķīšiem jābūt ar spēcīgi izteiktu piparu garšu. Lieto pavisam mazus nepieaugušus gurķīšus, apmēram 5-6 cm garus. Novāktos svaigos gurķīšus
Vispirms sagatavo zivis. Atdalītu līdakas gaļu ar aknām noliek pie malas, bet līdakas atkritumus sadauza un nomazgā, uzliek kopā ar

TOP 20 RECEPTES ŠODIEN

Jaunumi

Uzvārītam pienam pieliek sagrieztu baltmaizi, un sviestu, pēc tam, stipri kuļot, visu savāra biezu. Kad mīkla atdzisusi, piejauc jēlas olas,
Olu dzeltenumu saputo ar cukuru, piejauc berztu citrona mizu, izsijātus miltus un svaigu skābu krējumu, un beigās visu sajauc ar
Biskvītus ieliek pārmaiņus ar makaroniem cepamā bļodā, ko iepriekš iesviesto. Olu dzeltenumu sakuļ ar cukuru, tad sakarsē baltu vai sarkanu
Baltmaizei noņem garozu, aplej ar iecukurotu melnu kafiju, sa­šķaida putrā, sajauc ar karstu sviestu, kad biezenis atdzisis, piejauc olu dzeltenumu
Biskvītus apslaka ar stipru vīnu, ar daļu biskvītu, tos liekot stā­vus blakus vienu otram, apliek formas iekšējo apmali, bet pārējos

Populārakie

Mimoza no tunča
Novāra kartupeļus ar mizu, burkānus un olas. Visu nomizo un rīvē uz smalkās rīves, katru produktu savā traukā. Olas baltumu
Siļķe kažokā
Novāra, līdz top mīksts kartupeļus, burkānus un bietes, visu nomizo un sarīvē uz vidējās rīves kārtu no dārzeņiem atsevišķā traukā.
Kabaču ikri.
Kabačus un burkānus nomazgā un nomizo, kabacim iztīra sēklas(ja tādas ir), tad sarīvē. Kabačiem lielā rīve, burkāniem vidējā. Sīpolu nomizo un
Tomāti savā sulā (bez pasterizēšanas)
Šai receptē neizmanto kā parasti veselus tomātus, bet gabaliņos grieztus. Ņem gatavus tomātus, noskalo aukstā ūdenī, liek bļodā un pārlej ar
Kabaču ikri ziemai.
Visus dārzeņus rūpīgi nomazgā, notīra un sagriež mazos gabaliņos. Jaunus kabačus var netīrīt no mizas un sēklām.  Sīpolus griež smalki. Burkānus,

Produktu masa

TOP Sadaļas

INFO